piggare

hej bloggen!
Var jätte trött för en stund sen men gick ut och väntade på Marita och då vart jag piggare. Så tänkte att jag kunde göra det blogg inlägget jag skulle göra innan jag blir för trött!
Tänkte berätta om min dag nu. Skola från 08-14. Kom hem vid ca 14:25 och då gick jag bort till Marita direkt för vi skulle prata. Där satt även Nathalie och Kim. Men efter bara en liten stund så gick Nathalie och Marita in och Kim åkte hem. Då gick jag bort till My för hon skulle till lidl och jag behövde ändå prata med henne. Det hela slutade med att vi sedan var med varandra, haha. Och vad vi gjorde, näe det var inte alls mycket. Alltså vi sjöng för det mesta, iaf den första tiden jag var hos henne. Sen innan jag skulle hem så satte vi oss vid våra datorer för jag tog dit min. Gick hem och hämtade den en snabbis för My skulle ändå ut med Zorro!
Iaf så begav jag mig hemmåt vid halv sju.
Några cam bilder som vi tog:

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0