ska ut och fota

Hej bloggen!
Kom alldeles nyss in efter att ha suttit ute ett tag och lyssnat på musik och smsat lite. Sofie och Anton kom även förbi. Haha mest Sofie då!:) satt och prata lite med Sofie innan jag gick in. Haha skulle ju ha träffat Marita egentligen för hon skulle få sin present men vi ska träffas ikväll istället. Behöver ändå prata med henne och hon med mig. Så då passar det ju faktiskt perfekt!:) Just nu funderar jag faktiskt på att ta ut min kamera och fota lite för jag har ganska brist på bilder just nu faktiskt. Har typ bara några naturbilder och asmånga egobilder. Egobilder vill ni väl inte BARA se?  Nej exakt! Så tänkte faktiskt gå ut & fota nu!:) några bilder kommer säkert upp på facebook också. Men jag hör av mig senare, eller om en stund :) tänker uppdatera bra idag!

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0