trött efter hockeyn

Dagen var verkligen bäst, tack till amanda som gjorde den så bra, älskar dig vännen!
Men nu på kvällen hade jag inte lika kul, var ganska orolig över en sak. Men tror det har ordnat sig.
Hoppas det iallafall! DU vet vem du är och om du läser det här så ska du veta att jag vill verkligen inte att något ska hända dig! Du betyder så otorligt mycket för mig vännen.

Alltså jag är ganska så trött efter matchen och allt. Matchen började vid fyra och slutade ca 18.30 och timrå förlorade såklart.. kom hem vid ca 19-19.30 men satt ute i typ 2 timmar också så är ganska trött just nu så därför skriver jag om dagen imorgon istället. Tror jag ska gå och lägga mig nu eller något typ. Blev inte heller så mycket bilder för ja man fick egentligen inte ha kameror där tydligen. Blev tillsagd utav en vakt när jag hade systemkameran uppe. Så då tog jag fram digitalkameran och tog några bilder och filmade fast hade den i fickan så det hördes bara när vi skrek oså. Men tog några bilder med min mobil också, mest på mig och amanda men också några på själva matchen så bilder kommer imorgon :)
Hör av mig imorgon, puss!

Comments
wilmaaa

okej:) inte mke, är med kompis! sjdå?

2011-09-25 @ 11:58:58
hemsida/blogg: http://wiima.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0