ursäkta min uppdatering..

Hej alla bloggläsare!
Som jag sa i video inlägget, jag vet att min uppdatering har sugit idag. Men har inte haft orken till att uppdatera bara. Vaknade vid tio men låg kvar till ca halv tolv och sen klev jag upp och tog det bara lungt. Vid halv tre gick jag ut och satte mig på gräset och lyssnade på musik. Sen träffade jag på My och Kiana. Dom var påväg hem till henne och då följde jag med. Men Kiana gick kort efter. Så My satt och höll på med massa olika grejer på min mobil :p sen satte hon sig vid datorn och jag gick hem sen :) har suttit vid datorn den mesta tiden av kvällen.

Just nu har jag ganska ont i huvudet så ska ta en alvedon och krypa ner i sängen och sova. Imorgon och på tisdag har jag studiedagar så det känns väldigt skönt :) Kan sova ut och så, nice! Imorgon ska jag till birsta med mamma också. Hade tänkt åka själv men det blev inte så. Annars vet jag inte riktigt vad som händer imorgon faktiskt :) men jag läju höra av mig ang det!

skriver om hur det var på hockeyn imorgon och lägger in bilder och videos och så för orkar verkligen inte nu. Har ganska ont i huvudet och är trött.
Godnatt!

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0