ny design blogg/design hjälps blogg

Hejsan!
denna blogg kommer inte vara min vanliga blogg. Utan denna blogg är min blogg/design hjälps blogg.
Ni kanske inte förstår, ska förklara bättre.
I denna blogg kommer jag hjälpa er (ni som vill) med eran blogg. Om det är menyn, rubriken, inläggen, länkar, headern, kommentarssidan osv. Jag hjälper till med vad som helst. Det är bara att kommentera i detta inlägget

behöver du hjälp med någonting på din blogg?
Gör så här:
1. Kommentera vad du behöver hjälp med
2. När jag har sett kommentaren så gör jag ett inlägg om det
3. det kan ta minst en dag innan jag har sett kommentaren. Men jag kan ha sett kommentaren samma dag som just du kommenterade också och då gör jag inlägget samma dag såklart :)

JAG HJÄLPER BARA DEM SOM HAR BLOGGPLATTFORMEN ''BLOGG.SE''
Men om det är något som ej har med koder och sånt att göra,alltså om det bara är en fråga, då svarar jag på den frågan i ett inlägg!
BLOGG.SE :  Men jag kommer inte att hjälpa er med att göra designer eller något sånt. Men headers kan jag hjälpa er med. Men ingenting annat.
Hoppas att ni förstod vad denna bloggen kommer handla om nu!

Kommentarer
Postat av: Gabby

Hej jag behöver hjälp med en header


Kommentera inlägget här:

Namn | Blogg.se eller inte? Svara på det också:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

din blogg:

skriv vad du vill ha hjälp med!:

Trackback
RSS 2.0