31/12 - 2009 - 10:02 sorry :/

Hejj hejj <3


Förlåt att jag inte har skrivit på några dagar men jag har helt enkelt inte orkat bloggat :( synd det.
Aja, men iallafall, idag ska jag till farmor. Jag ska vara där till på söndag för mamma och mikael ska åka upp till hassela (stavning?) och fira nyår där :( tråkigt!!! Men aja, sånt är livet...! Jag kommer inte blogga på varken fredag (imorgon) eller lördag, men vi får se om jag bloggar på söndag. Det beror på om jag orkar eller inte, asså jag menar,jag kanske är trött eller nåt. Men eftersom att jag inte har bloggat på några dagar så BJUDER jag på en bild på mig.


fin va ? :)))



hejdå
// Mamma, Emelie, Olivia och Tessan ♥


Glöm INTE att kommentera. Ni ¨har blivit dåliga på de nu :(<33

Comments
lina

okej de låter kul:)



ja bilden är fin:)

2010-01-14 @ 20:41:36




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0