13/11 - 2009 - 20:07 :D <3

Hej!

Idag har jag inte gjort så mycket förutom att jag har sagt hejdå till klassen för att jag ska flytta och byta skola, två killar kramade mig, hihi =D <3  Sen när jag kom hem så...pratade jag i telefon med alexandra, sen kom frida och väntade tills jag hade pratat klart med alexandra i telefon =) sen var jag med frida en stund, sen ringde alexandra igen (; <33 vi pratade en stund, sen kom hon till mig! Då var jag med frida och alexandra. Vi hade typ as tråkigt :P . Sen stack vi hem till alexandra...och typ... fikade och alexandra sminkade sig och sånt för att hon skulle till sin pappa, sen vart hon klar, då följde jag och frida med henne till rödakorset typ, sen gick vi hem till frida och vi frågade om hon fick sova över hos mig och hon fick det ;D <3  Hon gör typ inget och jag sitter vid datorn, haha jag känner mig taskig   ?   men aja!!

Så frida nattar hos mig ikväll, wiiiiiie <3

NU kommer det lite bilder (; <3



Love yahh <33333333 Feliciijah jag älskar dig upp till 1000000000000000%







hejdå
// emelie & frida <3

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0