14/11 - 2009 - 16:43 klar med typ allt :)

Hej! =)

nu...eller nu och nu... jag vart typ klar med allt för ett tag sen.. eller inte allt men... aa, mamma och jag har inte gått upp på vinden än.. och det vart mamma som fick packa :( stackars dig <3 , Aja, hur som helst så bakade jag kladdkaka men den vart hård, jag bakade muffins också, dom skulle ha varit inne i ugnen 10 minuter men dom vart inne längre och sen när mammsen tog ut dom så var dom hårda! Men kladdkakan gick att äta lite grann iallafall :) det var ju bra det ;D <33  men jag ska baka ny kladdkaka och nya muffinsar klockan 18:00 :)


det kommer några bilder iallafall :)



kladdkaka :)  (från google)


muffinsar :)  (också från google)


hejdå


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0