15/11 - 2009 - 15:00 fixat och klart

hej ;D

Idag är jag glad så det kommer lite roliga smileysar <3

aa, iallafall, jag vaknade 10:30, klev upp, hämtade en sak, satt mig vid datorn i typ.... 5 minuter, hihi!

sen så...... tvättade jag mig i ansiktet och sen..så... ja... sen så packde jag ner lite grejer och sen så åkte vi ner till mammas kille, och jag började att göra i ordning mitt ''blivande'' rum. Och nu sitter jag här,,,,,

Jag har egentligen inte så mycket att skriva, men aja, nu kommer det bilder



glada smileysar <3


glada smileysar, stora och små


haha den där var ju fan bäst, fast jag har ju gjort om den lite, hihi <3



.0denna msn har mammas kille, det är.... MSN Messenger 7.0



kram på er <3

hejdå



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0