17/11 - 2009 - 10:53 åka hem en sväng :)

hej

Ja, som det står i rubriken. Jag, mamma och hennes kille ska åka hem till timrå en sväng för att vi ska hämta några flyttkartonger...med..köksgrejer tror jag.Och jag ska hämta lite kläder att fylla garderoben i mitt rum med :)  och jag ska väl hämta nån kartong också tror jag... Nu vet jag vilken ;D  Aaao..jag har´egentligen inte så mkt att skriva. Jag har iallafall nyss sminkat mig och så och vet ni, haha, jag tog 5 olika ögonskuggor på mig, haha, det var, silver, vit, rosa, blå och vit igen med det var ju en till men jag kom inte ihåg vilken det var. Efter vi har varit i timrå och hämtat flyttkartonger och sånt så ska mammas kille skjussa mamma och mig för att idag ska vi åka och hälsa på skolan. Vi ska dit klockan 14:00 .  Men aja


hihi



hejdå
// emelie <3


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0