20/11 - 2009 - 16:26 andra skoldagen!<33

fredagar hej :)

första lektionen: svenska. På svenskan så gjorde jag klar min engelska läxa! asså man fick typ ett papper (för typ en dag sen) som det stog glosor på och man skulle skriva glosorna på engelska typ? och sen lite längre ner på papperet så stog det meningar som man skulle översätta till engelska genom att titta i en engelska bok. Sen när jag var klar med det så skulle alla skriva en berättelse! dom andra ska typ renskriva och vissa håller på med sin fortfarande men jag har börjat på min men det var för att jag började idag också. Och jag älskar att skriva!!<3. Jag vet redan vad min berättelse ska handla om. Haha!! Men det säger jag inte nu!

sen var det typ rast. Jag hade tänkt vara med evsan och mallan då men evsan skulle öva på gitarr tror jag ? så hon kunde inte gå ut =( synd de ;( <33 . Men jag,isa,lina,amanda och mallan skulle gå ut, men just när tjejerna höll på att klä på sig jackorna så sa typ isa att alla tjejer utom jag skulle göra disco skyltar för att vi har disco nästa fredag. Så..aaa...jag fick gå ut själv! Och jag hyrde en boll från ''boden'' och jag frågade nån himla magister elr vare va?  och en tjej frågade om hon fick vara med o jag ba ''okej'' och vi spelade fotboll! Men det vart inte länge, för att klockan 10:00 skulle vi in :(  jag gick in i klassrummet! Efter ett tag så kom evsan (; sen kom alla tjejer! Och vi jobbade med matte! Sen så kom det två lärare (en magister och en lärare) . Dom berättade typ om en teater! Pallar inte skriva vad dom pratade om! Men dom jobbar iallafall på körnings skolan i härnösand, det är typ en skola för dom som går i 7-9 typ! nånting sånt. Sen var det mat! Det var köttbullars pytt ?  typ som pytt i panna, fast med mini köttbyllar istället för skinka typ. Denna gången satt jag med evsan,lina och isa <3 . efter maten så var det typ....?....typ.....utvärdering tror jag?  men jag hann inte skriva klart för att typ 5-10 minuter efter att vi hade tagit fram våra böcker som vi utvärderar i så fick vi ett tabell papper med delat >.<  jag gjorde inte klart det heller! haha .

tredje lektionen: typ.............so/no hade vi  (kollade schemat nyss) men vi har ''fika-fredag'' på fredagar. Så istället för att ha no/so så såg vi på film. men jag tror jag har sett filmen förut så på slutet typ 13:30-24:25 så satt jag, evsan och mallan och skickade lappar till varandra :D haha <3

Det var nog allt för mig. Just det, måste ju berätta om morgonen också! Men asså jag pallar inte det!!!


hejdå
// emelie <3

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0