20/11 - 2009 - 23:29 <3

hej!

Kommer med ett nytt inlägg!

har suttit här sen jag kom hem...

Men jag har lagt in några bilder på www.bilddagboken.se som ni ska få se snart :)

förut så var evsan i min nya klass inne på www.bilddagboken.se och då skickade jag ett gp (gästboksinläg) till henne och skrev ''vad heter din blogg''  sen hade jag fått ett gp och jag kollade på det och det var från BästasteEvelinaViklund <3 och hon skrev såhär ''evelinaviklunds.blogg.se'' och jag kollade på den och den va jätte fin <3 älskar dig evelina <33

Sen så loggade BästasteJohannaNäsman in på msn och jag frågade såhär ''har du en blogg'' och hon bah ''ja'' och jag bah ''vad heter hen?'' hon bah ''det får du inte veta'' och jag ba ''varför ? :('' och hon bah ''för den e så ful'' och jag bah ''men gere :O <3<3<3<3<3<3 min e fulare, jag har ingen design eller nåt, så din borde vara finare. Så vad heter din blogg ;)'' och hon bah ''www.funblogg.bloggagratis.se'' och jag bah ''tack<33333''

så jag kollade johannas blogg. Den var bra :)

Johanna Näsman och Evelina Viklund är 2 tjejer från min nya klass :) <3 jätte snälla är dom :) <3


Nu kommer det lite bilder från min bilddagbok :)















KOMMENTERA!!!!!


hejdå
// emelie <3

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0