28/11 - 2009 - 20:33 Sitter hos mammas kille och bloggar!

Hejhej:)

Nu är vi hos mammas kille och jag bloggar på hans dator :) bra va ?  hihi <3

Det kommer några bilder MEN det är webbkamera bilder så ni vet :)

Men hurrni, jag tänker ha en till tävling!


Ni ska gissa vilken affär den här koftan kommer ifrån! Ni får en ledtråd: den är från en sportaffär

Tävlingen slutar den 18 december :)

Den som gissar rätt på frågan får kolla på min bilddagbok :)


Nu kommer de lite bilder


Köpte denna fina tröja igår när jag var på birsta, jag köpte den på gina tricot för 149 kr !! <3


filosoferar :) hihi


en sånhär tröja köpte jag också på ginatricot igår på birsta för samma pris :)


haha, snygg!! Närå!!


haha fjortizz!!!:D <3

Hejdå alla snyggingar ;)

// emelie <3

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0