25/10 - 2009 - 00:19 hejhej,

hej!  

Idag klcokan 11:20 åkte mamma och jag till mammas kompis!

på kvällen satt han och jag vid tradera. Vi satt och kollade på mobiler och jag har typ lagt bud på 2 stycken soom jag vill ha!  Och sen satt jag och kollade på en webbkamera på tradera och jag hittade en hello kitty webbkamera =) ´haha coolt ! <3

Nu kommer det bilder !



den här mobilen vill jag köpa! men jag ska ha kvar min mobil och mitt nummer iallafall !!



den här har jag också lagt ett bud på =)



denna ska jag också köpa =)  det är en webbkamera


detta vill jag också köpa =)



hade tyvärr inga bilder på mig just nu för att jag är inne på mammas kompis dator!




Kommentera gärna !

hejdå
// emelie


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0