29/10 - 2009 - 06:55 - morgon ugglan är vaken ;O <3

Hej! Jaa, har jag blivit morgon uggla ? ;O  hihi närå! skojsa bara med er! <33

Aaao, nu kommer den nya designen snart men först så ska jag berätta vad jag gjorde igår!

gårdagen:

Mamma väkde mig typ 14:00 ?  ungefär!  Då skulle jag äta =) åt bara lite grann!  Sen satt jag mig vid datorn!
Senare kom det några på besök och då höll jag på med min hamster! Hon fick lite sallad, hon åt bara lite! jag provade att ge henne godis men det ville hon inte ha *matte, kan du sluta, jag vill inte ha mer godis  ? ;O*  *nene okej*  Haha närå ;D <3  Aja!
Sen kom det en kompis! Vi satt först lite vid datorn! Sen frågade vi om hon fick följa med mig på lidl för jag skulle köpa godis och det fick hon så vi cyklade iväg klockan 17:00 och köpte *chocklad, en stor dricka (cola) och en chocklad tomte, sen cyklade vi till OKQ8 , där köpte jag en liten kex choklad =) sen cyklade vi hem! åt godis!  *Mums* <3333   Sen när vi kom hem så satt vi vid datorn =) och mamma skulle på OKQ8 hon också så vi var hemma själv och busade, vi brottades ;D hihi!<3  det var faktiskt riktigt kul ;)  sen kom mamma hem! då undrade hon vad vi höll på med och hon ba: håll inte på i sängen,    jag ba: joo, mamma, vi busar ju bara,     Vi brydde oss inte och vi fortsatte och busa!! Men efter ett tag slutade vi !!  Shiiit vad roligt vi hade! <3333   Kommer minnas den där dagen! 

Senare på kvällen så satt jag och chattade med sofie,nellie,evelina och malin!<33

Har tyvärr inga bilder sen dagen!!

För min förbannade digitalkamera är trasig...asså det e lite svårt att förklara vad den är trasig på för sätt men jag kan förklara så gott det går! asså när man har knäppt en bild så går den inte att radera!  vi säger typ att jag kan knäppa 8 bilder till!  *knäpper upp alla* och sen går dom inte att radera så jag måste åka in till birsta och få hjälp med det varje gång jag har knäppt upp alla!  Fatta vad jobbigt, men aja! ........  Oj vad mycket jag har skrivit, hihi!

Aja, nu kommer min design


 
snygg elr vad ?   ;) <33




´
Dagens fråga: Vem är detta ?


den som svarar rätt (i en kommentar) får en länk till en BRA blogg ;)


hejdå
// emelie

Comments
maariawh

sv: tack för rösterna! men hur man får picasa eller? det går att ladda ner du söker på picasa 3 på google och sen kommer det upp tror jag,lycka till!

2009-10-29 @ 11:16:00
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/
Josefin ♥

sv: Det är min älsta storasyster! :)

2009-10-29 @ 15:22:54
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0