18/4 - 2010 - 12:59 ska ut och sola

Hej.

Ja. Som sagt. Jag ska ut och sola snart. Men jag ska fixa mig först. Vet dock inte om det är varmt ute :P men det får jag se när jag kommer ut. Förlåt för att jag inte har bloggat på några dagar. Men anledninarna är för att jag varken haft lust att blogga eller ork att blogga och sen blev jag sjuk så nu är jag förkyld och det hindrar mig också från att blogga :/ men nu är jag tillbaka :)) jag visar DAGENS UOTFIT när jag kommer in. Ni får ha det så bra alla söta bloggläsare så hörs vi lite senare.

bye bitches
// Emelie

Comments
Josefin ♥

SV: Hehe japp!

Tack så mkt! Jag försöker inte ha "svar på tal" så ofta men om du skriver något riktigt fint akn jag väl lägga upp det! ;)

2010-04-19 @ 15:23:46
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/
Josefin ♥

SV: Japp! Det ska bli roligt att få skriva saker, och vara mer "öppen" ! :D

2010-04-20 @ 16:44:01
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0