24/4 - 2010 - 11:31 är hos en kompis

Hej bloggen.

Förlåt för dålig uppdatering och dåligt bloggande.

Men jag har varit förkyld, har pluggat, hostat känt mig hängig och så vidare.

Men nu är jag tillbaka. Just nu är jag hos en kompis och kommer kanske inte blogga så mycket.

Igår var vi iallafall på tivoli. Jga. jag åkte en karusell som heter turbo. Sen köpte jag en  lott för 20 kr och vann ett gosedjur och en tärning.

Sen körde jag fiskedam för 20 kr och vann en hammare. Av typ gummi. Eller vad man ska säga.

Efter typ 2 timmar och några minuter gick vi hem. Det var dagen igår. Men jag kanske bloggar imorgon :)

jag lovar att jag kommer bli bättre på att blogga. Det är bara det att det har varit lite mycket den senaste veckan.
Hoppas att ni kommenterar. Vi hörs antingen ikväll eller imorgon :)

Puss på er alla.

hejdå
// Emelie


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0