30/8 - 2010 - 13:46 fick sluta 10 minuter tidigare

Hej bloggen.

Idag första timmen så hade vi populära språk. Dom i alpha som hade spanska, var jag och matilda svensson. På spanskan så fick vi lära oss lite nya ord. Vi fick även en spanska glosor läxa tills nästa vecka tror jag ?:P hiihi.

Efter de så fick vi 5 minuters rast. Sen var det engelska.

På engelskan så fick vi två häften och en mapp. Vi fick även lyssna på musik. Justin Bieber - baby. De låten med Justin är faktiskt jätte bra, måste jag säga :)

Sen var det lunch. Chicken nuggets. Efter lunchen var de spanska.
Där fick vi ett skrivhäfte och en mapp. Men först skrev vi en presentation om oss själva. Efter det så fick vi ett häfte som handlade om socialdemokraterna, vänsterpartiet osv osv.  Vi skulle läsa igenom häftet, för att sen svara på en massa frågor.

Efter so:n så var skoldagen slut. Tack och Lov! Vi såg även på en film på spanskan. Vi skulle sluta 12:50, men vi fick sluta 10 min tidigare (: snäll lärare, hihi

Hejdå
//flickaneemeliie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0