30/8 - 2010 - 20:05 G00dis :)<3

Hej bloggen.

Jag har nyss varit på Lidl, kom hem nu. Jag köpte Ostkrokar, Äppelcider, Sockerdricka, energidryck och ngt mer troja? till mamma köpte jag juice och en chokladbit.

Jag har nyss kollat på Elin fohlins och Josefin Nilssons bloggar! Dem är kul att läsa, båda två.

Vi fick ju läxa i spanska idag, och jag skulle ju visa mamma läxan när jag kom hem! Men då kom jag ju självklart på att jag hade glömt den läxan i skåpet :/ så då får jag ta den imorgon, istället då.

Imorgon är det även dags för fotografering :) Jag ska ha en tunika/blus och ett par byxor.

Ikväll klockan 21 så ska jag se på CSI Miami :)

Haley i one tree hill tog ej självmord, tuuuuuuur! Om hon hade gjort det så hade jag blivit så sjukt ledsen :(( jag kanske låter töntig, men de är så det är, tyvärr!

Kommer ett litet ''godnatt inlägg'' senare :)

hejdå
//flickaneemeliie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0