14/12 - 2010 - 23:00 ny läsare - Läs då detta

Du som är ny läsare, läs detta. Det kan vara bra & veta;
Jag heter Emelie Anngreth Nilsson eriksson. Heter Nilsson efter min pappa & Eriksson efter min mamma.
Jag bor med min mamma. Min pappa dog för ungefär 2½ år sen. Han dog i en ''olycka''. Men jag börjar tvivla på det.
Iallafall så var det en som heter Åke som puttade honom. Båda var full. Pappa föll i vattnet. Han kunde ej simma. Så han drunknade. Mamma ringde hela tiden och frågade om pappa hade överlevt. 2½ timme senare (tror jag) så hittade dom pappa. Det var för sent att rädda livet på honom. Ko hej ihåg vilket datum hans begravning var på. Men det var bara jag, min kusin, farmor, mamma, Cecilia (min halvkusins mamma), Roine och några till. Vissa grät, vissa inte. På begravningen spelade dem en jätte fin sång. Jag och farmor brukar gå till pappas minneslund. Jag har gråtit 3 gånger. Jag saknar pappa väldigt mycket.

På dagarna går jag i skolan. Det är ganska lätt i skolan. Fysik och fredagarnas elevensval gillar jag inte.
Svenska och teknik älskar jag. Efter skolan går jag oftast alltid hem. Jag är med kompisar ibland. Men det är inte ofta. Mina absoluta allrabästa vänner är Marita Avila och Emelie Vennberg.
På fritiden sitter jag oftast vid datorn.

Mina intressen är att schoppa och vara ute & fota. ag gillar inte vintern. Men när jag väl hittar något att på när det är vinter, så går det bra. Jag funderar på att välja foto på gymnasiet. Att fota är ett utav mina största intressen.
Jag och mamma brukar åka på birsta och shoppa ibland. Då brukar jag prova väldigt mycket kläder. Man träffas på många kompisar på birsta.
Dem har väldigt bra saker i birsta. Bra affärer, bra grejer på affärerna osv.

I bloggen uppdaterar jag så mycket som det bara går. Ibland har jag andra saker för mig och ibland orkar jag inte. Då blir uppdateringen dålig. Jag uppdaterar då jag vill & orkar och har lust till det Och anonyma fula kommentarer godkänner jag ej. Men kommentarer som har namn i , godkänner jag.
klicka på bilderna för att få dem större

Jag är en väldigt social person som gillar att umgås med vänner. Man kan lita på mig upp till 100%
jag finns alltid där för den vän som behöver mig. Jag skulle aldrig svika någon av mina vänner.
Jag är en väldigt snäll person som inte gilllar när mina vänner mår dåligt. Tröstar dem på de bästa sättet jag kan.
Jag är inte så omtykt. Varför vet jag inte. Dem mår väl dåligt själv så dem måste he ut de på andra, haha

Om det är något ni undrar över, så mejla: [email protected]

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0