29/12 - 2010 - 22:50 utseendet är inte hela grejen

Ja, inte för att jag vill lägga ner tid på henne. Jag gör detta inlägg för att jag vill säga en sak som är sant!
Läs detta först:

i_say:

hej <33

' elin says:

i_say:

?

' elin says:

hej

i_say:

varför vill du inte chatta?

' elin says:

FÖR DU ÄR FUL HEJDÅ

i_say:

du är jävligt falsk! man ska inte bara titta på utseendet. det är inte det som räknas

' elin says:

whatever

i_say:

kan inte vi börja brevväxla igen

' elin says:

NEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

i_say:

vadårå

' elin says:

du e ful?

i_say:

nej det är jag inte

' elin says:

jo

i_say:

man skriver inte sånt där. då är man riktigt falsk.
Så du vill bara ha vänner som är fina då eller?
är de så du menar?

' elin says:

värkar jag bry mig?
att du är ful, ah

i_say:

ja, du verkar bry dig jävligt mycke eftersom du skriver

' elin says:

men är otrevlig om man inte svarar när fula personer skriver ;)

i_say:

jävla töntig du är

' elin says:

jag är fett cool
snygg ocks
har alltid alla vill ha


Asså utseendet är inte hela grejen med en person.
Det är också hur man är. Man ska behandla andra som man vill bli behandlad själv.
Man ska bli accepterad för den man är.
Jag behandlar den här personen som jag vill bli behandlad.
Men jag blir inte behandlad så av den här personen.
Då är man verkligen riktigt falsk.
Hon är riktigt falsk, kan jag säga.
Hon bryr sig om hur hennes vänner ser ut.
Så som jag fattar det, så menar hon att hennes vänner ska vara riktigt snygga,
om dom vill vara vän med henne. Och då är man riktigt falsk.
Jag bryr mig inte om hur mina vänner ser ut.
Jag accepterar dom som dom är!
Asså utseendet är inte hela grejen.
Det är också om man är snäll, om man accepterar alla för hur dom är. Os osv.

Klicka HÄR för att komma till den personens blogg





Comments
elin

I KNOW YOU LOVE ME SOOOOOO MUCH BIIIITCH :D

2010-12-29 @ 22:59:47
hemsida/blogg: http://elinfohlin.blogg.se/
chaiimphoemphon ♥

photoscape :p

2010-12-29 @ 23:56:51
hemsida/blogg: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
chaiimphoemphon ♥

man ändrar de, ja hon är min syster och hon är 15.

2010-12-29 @ 23:57:33
hemsida/blogg: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
EMMA

fyfan.

hatar sånna :(

emelie, du är fin! <3

2010-12-30 @ 18:50:11
hemsida/blogg: http://emmatjernbergs.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0