22/2 - 2009 - 22:22 Skola idag då :/

Hej. Idag vare skola då, men lite bra var det faktiskt, aja, först typ matte första timmen, jag gjorde ganska så många tal, det var ej matte den timmen men min klass jobbade med en annan grej som inte jag hade med mig så jag jobbade matte, men allra först så såg vi klart filmen som vi hade kvar att se. 09:00 rasten så fick vi vara inne, jag och Michelle spelade Make 'N' break, och självklart så vann hon med 90-33 typ. Sen efter det så skulle vi typ jobba med kroppen och Andreé hade redan skrivit upp alla grejer som finns i kroppen (blindtarmen, magtarmen, magsäken osv.) Men först vare matte, när jag hade jobbat en stund med matte så var det inte långt till kapitel 2, så jag trodde att nästa sida var kapitel 2, men det vare ej, utan istället så var det mer tal, fan vad sur jag blev inom mig, aja, får väl jobba dom sista uppgifterna tills jag kommer till kapitel 2 då. Sen var det mat, fisk! Ganska gott faktiskt, jag tror faktiskt att jag åt 5 st, haha, låter knasigt, men är man hungrig så är man. Sen var det Engelska IUP och jag har ju varit sjuk nästan hela veckan så jag hade glömt läxpappret och glosorna i bänken i bänken på skolan och jag kom på det idag, osmart som jag är, aja. Jag tog iallafall upp läxpappret och kollade på glosorna, jag kom ihåg lite glosor iallafall. Till engelska IUP:n, jag var först dit, duktiga jag :) haha närå, efter en stund så kom alla och våran engelska IUP lärare var ganska så jobbig idag, jag säger inga namn. Sen när jag kom tillbaka till klassrummet så tog jag ett papper och satt mig och utvärderade, vanligtvis så har vi böcker, men jag har typ tappat bort min, jag måste helt enkelt leta. Aja, det bra:a med denna dag var att idrotten var inställd så vi fick sluta 13:40 ist för 14:40 <3 det var kanon, tyckte jag :), jag gick hem, satte mig vid datorn, hade trååk, sen gick jag och mamma till Bergmans och beställde synunderslkning och vi fick en tid klockan 16:00 imorgon :) men jag tror ej att jag behöver glasögon längre, men jag kan ju ha fel också, vem vet ?, aja, sen efter det så gick vi och handlade och jag köpte en cola och en chokladkaka, så godis-sugen som jag var ;) höhö, sen så tänkte jag på att SEochHÖR tidningen hade kommit ut (det nya numret) så jag gick och kollade, och jag kunde ej låta bli att köpa den så jag köpte den, haha! Sen kom vi hem, eller jag gick inte hem direkt, mamma och jag var nämligen sugen på semlor, eller jag var inte så jättesugen men när mamma sa att hon var sugen så vart jag också sugen så då sa jag att jag kunde gå på badhuset och kolla om dom hade semlor där, så jag fick pengar av mamma och gick och kollade, men dom hade inga semlor så då köpte jag andra bakelser. Sen kom jag hem och satte mig och dampade dator ;) naerå, men jag satt mig iaf vid datorn och chattade, lyssnade på musik, var inne på www.bilddagboken.se och kollade bloggar och nu sitter jag och bloggar själv. Men jag stör mig på en tjej som kommenterar så jävla (ursäkta svärordet) illa, men jag säger inget namn här på bloggen, jag stör mig på henne iaf.
Aja, haha oj, det vart ett ganska långt inlägg :) menmen, aja, mamma sa att jag skulle gå och ta på mig pyamasen nu så jag måste gå, vi hörs imorgon med nya glada inlägg.

hejdå
// Emelie <3

Comments
matilda :D

hihi vi hade ingen skola, din blogg är ju fin :D<333

2010-02-24 @ 10:42:59
hemsida/blogg: http://matiildaholmqvist.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0