23/2 - 2009 - 22:22 dag 2 och skola igen :/

Hej. Skola idag igen då, första timmen läste vi och jag läste ut min bok. LasseMajas detektivbyrå med ''kärleksmysteriet'', dom böckerna är jätte bra, tycker jag :) inne rasten bestod av att spela spel med Michelle, Hon vann typ vareda gång ! Aja, sånt är livet. Nästa timme hade vi matte och äntligen så har jag kommit till ett nytt kapitel :) Geometri typ. Sen hade vi 10 min rast. Kom ej ihåg vad jag gjorde då, sen skulle vi in och då vare nåt som vi gjorde som jag ej kom ihåg. Sen var det kuch-dax och dagens mat var pasta med nå slags skinkkorv eller nåt, iallafall så åt jag 1 portion, hungrig vettu! ;) sen vare bild och vi höll på med våra teckningar som vi skulle göra till ett rum med möbler i och det gick KANON för mig (NOT), närå, men det gick ganska bra iallfall. Sen slutade vi.

Kom hem,

satt vid datorn från 15:12 till 16:02 typ

åkte till erikshjälpen och köpte en rosa morgonrock och två glas,

sen till domus och köpa kattmat, en liten cola, 3 mjölkchoklader och skinka typ,

kom hem och nu sitter jag vid datorn. Men nu måste jag gå och fika och sen sova, så vi hörs imorgon :)


hejdå my baby
// Emelie

Comments
Josefin ♥

SV: Tack! :)

Haha det är inte en hon.. det är em han xP

Han är två år :)

2010-02-24 @ 19:54:19
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/
Josefin ♥

SV: Vi kom på att det var en kille innan vi döpte honom till klara. ;) haha vi orkar inte byta namn. dey blir så jobbigt. kommer ändå baera säga klara till honom ;S

2010-02-24 @ 20:24:17
hemsida/blogg: http://jojjisen.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0