13/7 - 2010 - 10:57 sorry

Hej bloggen ♥

Vaknade för en stund sen, och har suttit vid datorn senn dess.  Igår kom jag hem, men bloggade på bloggplatsen så att jag inte orkade blogga här sen. Jaja. Jag skulle ju ha kommit hem i söndags. Men jag kom ju hem igår. Och det var inte det att vi inte hade internet och det var inte det att mamma inte hade laddat på kontantkortet än, utan att mmama ville stanna kvar hos Mikael i en dag till. Och då vart jag kvar hos farmor i en dag till. Men det gick ju lika bra det med, så. Ni får ha det så jätte bra alla bloggare och bloggläsare, så hörs vi lite senare.




Comments
alexandra

kolla om du har vunnit tävlingen på min blogg ,den är avgord.

2010-07-14 @ 14:48:15
hemsida/blogg: http://alexandrawadell.bloggplatsen.se
MAARIAWH

sv: tack, aqualand är typ som gröna lund haha fast med vatten attraktioner som typ haha :)

2010-07-16 @ 15:56:28
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0