21/7 - 2010 - 15:52 världens bästa program :D

Hej bloggen ♥

Förlåt för att jag inte har bloggat på denna blogg på 5 dagar nu. Jag har inte orkat. Har ju gjort en massa inlägg på min blogg på bloggplatsen också. Men jag ska bli bättre på att blogga här med, det lovar jag! Just nu ser jag på One tree hill, världens bästa program, enligt mig iaf. I Lördags beställde jag foton på riktigt fotopapper, ifrån fujidirekt. Och jag fick dem i går. Dem var jätte fina! I går på eftermiddagen/Kvällen, så beställde jag fler :D hihi. Man får dom inom 3-5 vardagar. Jag beställde dem i går, men fick dem inte idag. Så det blir väl imorgon eller på fredag, då. Det är jätte kul att beställa foton, dom blir jätte fina. Men det är inte bara att beställa. För man måste betala portot på 29:- själv. Jag har beställt två gånger. Jag längtar tills jag får de foton som jag beställde i går kväll :) Ni får ha det så jätte bra alla bloggare och bloggläsare, så hörs vi senare


bilderna som jag fick i går då jag beställdr första gången som var i Lördags




Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0