26/7 - 2010 - 21:05 Sovit i 13 timar

Hej bloggen.

Varför jag inte har bloggat, förns nu. Är bara för att jag har Sovit, i stort sett hela dagen faktiskt. Klev upp klockan 20 minuter i 5 förut för att det var One tree hill. Men efter det så lade jag mig i sängen igen. Och somnade. Vaknade sedan klockan halv 7 för att mamma skulle gå på Lidl. Fick en chokladbit utav henne. Jag somnade 05:25 imorse, och klev upp halv 7 ikväll. Så jag sov i 13 timmar. Men jag tror faktiskt att jag behövde få i mig den sömnen. Orkar inte blogga så jätte mycket ikväll, för jag är fortfarande jätte trött. Så detta blir nog det första och sista inlägget för ikväll. Vi får höras imorgon, då jag är piggare :). Ni får ha det så bra alla bloggare och bloggläsare, så hörs vi imorgon :)



Comments
FAAKIE

helloj

2010-07-27 @ 11:08:22
hemsida/blogg: http://www.faakies.blogg,se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0