4/7 - 2010 - 13:08 nyss fixat mig

Hej bloggen ♥

Det vart lite ändrade planer idag. Mamma sa att det blåste, och hon trodde att det skulle bli dåligt väder. Så vi åker och gör dom där ärendena och badar imorgon i stället :) Hihi. Iaf så vaknade jag och skulle titta vad klockan var och självklart så gick det ju inte att kolla på min mobil därför att jag kom på att USB-sladden var i och då går det inte att kolla för då måste man ta ut sladden. Så då fick jag slå på mammas mobil. Och klockan var 10:45. Då väkte jag mamma och sa det och då sa hon att jag fick sovmorgon och att vi åker på eftermiddagen. Efter en liten stund så sa hon att det var så blåsigt och skitväder ute så att vi åker imorgon istället. Men jag hade tydligen missuppfattat att hon sa det för jag tror att jag halvsov när hon sa det. Så när jag vaknade så undrade jag när vi skulle åka. Och mamma ba ''men jag sa ju att vi åker imorgon istället'' och då sa jag ''men du sa ju att vi skulle åka på eftermiddagen'' och mamma ba ''ja, men sen sa jag ju att det blåste ute och tror att det kommer bli skitväder så jag sa ju förut att vi åker imorgon'' och jag ba ''jaha, men då halvsov jag, tror jag.'' och mamma ba ''jaha, okej''. Jag blir lite konstig när jag halvsover. Missuppfattar saker och sånt. Haha. Det är inte så förvirrande som det låter om ni tror det. Nej nej. Iaf så somnade jag sedan om och gick upp tolv och började fixa mig och sminka mig. Pallar inte knäppa en bild. Men dagens klädsel är Tajts som jag fått av farmor, vit tunika med mönster blabla och smink är Mascara. Haha. Just nu så chattar jag med Fanny, Emma och min kusin Elin. Annars så tar jag väl bara det lungt idag. Typ ser på tv eller något skit :D
Aja, ni får ha det så jätte bra bloggen. Så hörs vi senare.



Var tvungen att lägga ut bilden för att den var så himla fin, tyckte jag




Comments
Johanna

Svar: Nej, det är skit jobbigt med pollen ju :( Hatar det. Hehe, har faktiskt Guldkort på grönan så är där ganska ofta :D Haha <3

2010-07-04 @ 15:37:06
hemsida/blogg: http://joojo.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0