9/7 - 2010 - 14:42 ska strax åka

Hej bloggen ♥

Jag ska åka till farmor klockan 15:00. Så jag ska strax åka. Jag tänkte att jag gör ett blogginlägg innan jag ska åka då :) just det. Jag skrev ju i bloggen att i det förra inlägget som jag skrev inatt att jag skulle blogga när jag hade fixat mig och sånt. Men jag vaknade ganska sent. Typ 12:30, haha. Men jag bloggar ju iaf nu. Jag har nyss sett på Unga mödrar. 2 avsnitt. Nu hinner jag inte skriva så mycket mer, för jag ska ju blogga på min blogg som jag har på bloggplatsen också. Ni får ha det så bra alla boggare och bloggläsare. Men vi får se om jag bloggar på söndag när jag kommer hem. Det beror på om mamma har laddat kontantkortet. Men vi får hoppas på det. Vi hörs KANSKE på söndag




Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0