23/6 - 2010 - 21:43 fixat och trixat

Hej bloggen ♥

När klockan var ungefär 16:35 så skulle mamma ut och slänga sopor. Då ville jag följa med, och det fick jag. Men jag hade inte fixat mig och sånt än. Så jag fixade mig och var klar när klockan var ungefär 17:05. Då gick vi ut. Jag gick med mamma till sophuset och väntade på henne. När vi stog vid räcket vid trappan så ville jag att mamma skulle ta en outfit-bild på mig. Hon gjorde det. Första bilden vart dålig. Den andran bilden vart bättre. Så jag nöjde mig med den. Mamma var ute i några minuter och pratade med hennes väninna Lena. Medans dom pratade så knäppte jag lite bilder med mobilen. Jag sa åt mamma medans hon pratade med Lena att knäppa en bild på mig och en blomma. Men bilden vart bara dålig hela tiden. Så då struntade vi i det. Några minuter senare gick mamma in. Men jag stannade ute och knäppte kort på mig med mobilen. Dem vart också ganska bra  :) Efter det så gick jag in och chattade med Anna Maria. För eftersom att det är midsommar i helgen så skulle jag och mamma åka till Norra berget och titta på djur och sånt där. Men  mamma ville hellre åka till Mikael för att dom skulle grilla. Jag ville inte följa med. Men mamma sa att jag kunde ta med mig en kompis. Så jag frågade Anna Maria på msn. Och hon ville. Hon kommer imorgon mellan 14:00-15:00 tiden. Egentligen så skulle jag vara med Marie i helgen. Men hon kunde inte från fre-sön för.. ja, det är privat. Men hon KANSKE kunde från lörd-sön. Men mamma orkade inte med ''barn'' hema i helgen. Vi är inte ''barn''. Vi är ungdomar. Iaf jag, snart. Eller ja, tonåring, då, men. Medan jag pratade med Anna Maria på msn så försökte jag att lägga in en header på bloggen. Men det vart bara fel hela tiden. Jag fixade och trixade på alla sätt. Men inget gick. Allt blev bara fel. Så jag har en provisorisk design, så länge. Jag måste få hjälp med att lägga in en header på bloggen :P hihi. Men aja. Ha det bra alla bloggläsare. Så hörs vi lite senare.Jag lägger in bilderna som jag tog med mobilen i ett annat inlägg. Jag gör det senare ikväll :)

Kommentera.

Hejdå
// Emelie


Comments
Marriz

synd att inte jag kunde va med dig i helgen!<3:'(<3

2010-06-23 @ 23:03:46
hemsida/blogg: http://blondinflickan.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0