24/6 - 2010 - 10:19 Nattbloggar

Hej bloggen ♥

Nu lägger jag in båda outfit och några av bilderna som jag knäppte med mobilen då mamma och jag var ute en liten stund igår (skriver ''igår'' för att klockan är över 12 och det betyder att det är en ny dag).


Dagens outfit:
Tröja med mönster - Åhlens 179 :- (ej säker på priset)
Vitt linne - H&M 79:50
Svarta adidas byxor - fått



Nu kommer några bilder som jag knäppte med mobilen igår.







Där har ni några bilder från igår :) fina va ? :)
Jag tänkte snart sova så att jag kan kliva upp
i rätt tid senare idag. Ungefär vid 10-10:30 tiden.
Jag bloggar mer idag när jag har vaknat.
Ha det bra så länge, alla läsare.


Kommentera

Hejdå
// Emelie









Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0