27/6 - 2010 - 15:43 Latar dag :)

Hej bloggen ♥

När man vaknade klockan 14:00 och var trött men inte kunde somna om och inte orkar fixa sig. Så är det väl perfekt med att ta en latar dag? Inte sant? det tycker jag iallafall :P Jag är typ as trött. Jag var jätte trött igår kväll med. Men bloggade ändå. Duktiga mig :) Jag orkar inte göra ett dugg idag >.< det enda jag orkar är att sitta och klicka, fixa och trixa på datorn :D även fast jag är trött. Mamma och jag ska ha picnik idag också. Jag har bilder från i helgen så ni vet. Men vissa bilder lägger jag fanimej (stavning) inte upp :P haha busprinsessorna. Nejdå jag bara skoja. Nejmen seriöst. Vissa bilder lägger jag faktiskt inte upp. För vi är busiga på vissa :P men några lägger jag upp :) just nu väntar jag på mamma. Hon har gått till OKQ8 för att hon skulle köpa något. Antingen vet jag inte vad det är eller så vet jag vad det är och ar glömt det. Kom inte ihåg. Men iaf så ska hon köpa en FRIDA tidningen och tuggummi. Jag har skickat med hene pengar. Men jag räknade och insåg att det blev för dyrt. Men mamma är snäll och lägger till :) det får hon tbx av mig sen. Om ni undrar varför jag fördröjer med skrivandet och skriver andra saker så är det bara för att jagf har så himla tråkigt och sånt :) Just det. Det måste jag berätta!!!! Jag såg en film igår kcäll på kanal 8 tror jag det var. Som handlade om Michael Jackson. Och på filmen sa dom vad Michael ''the king of pop'' dog av. Men det vill jag inte skriva ut här på bloggen. Sorry. Men det vill jag bara inte. Nu ska jag fortsätta och klicka vidare på datorn. Kommer med ett inlägg till sen. Puss på alla mina läsare så länge. Och glöm inte att kommentera bara.

Hörs senare.

Hejdå
// Emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0