4/5 - 2010 - 23:52 förlååt, men datorn dampade

Hej bloggen.

Vill be om ursäkt för att jag inte har skrivit något idag, förns nu.. men det är faktiskt för att hela klassen skulle på klassresa idag. Och vi skulle åka direkt efter lunchen. Men inlägget som jag skulle skriva att jag inte kunde blogga efter skolan gick snett för att när jag lade in en bild på ön/bredsjön (där vi skulle vara) så gick helt plösligt inte texten att skriva. Jag försökte flera gånger. Sen så försvann hela sidan och då orkade jag inte skriva om och + att klockan var tio i åtta då så då kunde jag inte blogga för då hade jag kommit försent till skolan. Men jag har bilder sen klassresan som jag lägger in imorgon. Tillsammans med dom andra bilderna :)

Ha en UNDERBAR kväll så hörs vi imorgon :)

Hejdå
// Emelie

Ps. KOMMENTERA.

Förlåt för att jag inte lade in bilderna ikväll. Men men.

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0