27/3 - 2010 22:46 haft roligt hela dagen :)

Hej hej bloggen :)

ja, som det står i rubriken, så har jag haft roligt hela dagen.

Först
: birsta med mamma. Vi kollade i olika affärer. Jag handlade lite och mamma hjälpte till med pengar på vissa saker :)

Sen: när vi var klar på birsta så åkte vi hem och mamma dammsugade och jag städade lite och sånt där. Sen kom Mikael och vi åkte först på affärn och handlade. Sen skulle vi på china (en restaurang) och äta. Men vi åkte hem med grejerna först. China maten var jätte god. Jag åt friterad (stavning?) kyckling med ris och sötsur sås (y). Vi satt på China i ca 1½ timme. Sen åkte vi hem och jag satt mig vid datorn.


snygga saker jag köpte va ? <3

hejdå
// Emelie

Ps. Kommentera

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0