3/3 - 2010 - 10:02 fortfarande sjuk ..


Världens gulligaste! Kunde ej låta bli att lägga ut det ♥

Asså ni ser ju rubriken ? ;O och mamma tvingar mig att gå till skolan imorgon ? , aja, inbte mitt fel om mina vänner blir sjuk. Ni vet väl at www.jojjisen.blogg.se hade en novell eller vad det heter som hette ''nadjas tonårsliv'' ? , jag kommer också ha en sån , iallafall n liknande, inte med samma titel/namn, förstås! Men ännu avslöjar jag ingenting. Men jag kan avslöja att första delen av min novell kommer antingen ut på fredag 5:e mars eller måndagen den 8:e mars! Nåt av dom datumena :)  så håll utkik. Jag kommer ha rubriken ''del 1'' när första delen kommer ut.

Kiss and se yah later babe,

Kommentera mycket :)

bye
// Emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0