4/3 - 2010 - 22:29 mest sovit idag

Hej hej bloggen och alla mina läsare :). Idag har jag mest sovit! Gcik upp klockan 16:00 och satt mig vid datorn. Sen ca 18:05 gick mamma och jag till Lidl och köpte några delar! Jag köpte bla lite pyssel (kommer bild).


detta köpte mamma åt mig idag på Lidl! Hade tänkt köpa det för mina pengar, men det var ju jätte snällt av mamma att köpa det ♥

Aja hejdå babes, kommentera!
// Emelie

Ps. Ni kanske inte ser vad det står på bilden ?. Iallafall, första bilden: pappret, bilden i mitten: papperena alltså, bilden i mitten, sånna saker och figurer kan man göra av papperet och sista bilden: fjärilar, hjärtan osv som man kan sätta på vykort tex

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0