11/5 - 2010 - 22:03 bilderna sen helgen



Hej hej bloggen.

Nu kommer bilderna från helgen. Bara så ni så har jag knäppt bilderna med min mobil.

Annamaria har också knäppt några :)


Den där sjön vid bryggan som Annamaria och jag var till


Mitt emot bryggan eller vad man ska säga..


Annamaria sitter på bryggan



Annamaria sitter på bryggan. Bakom henne ligger alla saker som vi hade med oss :)


Jag


Jag igen


Annamaria ligger under en filt


Annamaria och jag


Annamaria


Ja. Det var alla bilderna från helgen :) kommentera gärna detta inlägg :)

Min dag idag: Var hemma från skolan idag med pga min fot. Har gjort illa den.

Förutom det så har jag typ suttit vid datorn och hoppat på kryckor till och från Lidl med mamma.

Men jag gjorde uppehåll lite då och då för det vart jobbigt med kryckorna.

Jag har nämligen aldrig använt kryckor förut. Men det gick inge bra att gå utan kryckor heller :P

Först så gick jag och mamma till OKQ8. Där köpte jag två tidningar.

Det är två korsordstidningar. Men inte bara tidningar med korsord.

Utan med andra klurigheter också. T ex: finn fem fel. Men det är mycket mer än så :)

På vägen hem pratade jag med Marie :)<3 när jag kom hem så åt jag lite choklad.

Sen å jag mat. Efter det så kelade jag med min katt Tessan och gedde hon lite godis :)

Sen efter det så gick jag och satte mig vid datorn igen.

Ja, det var min dag, det :)

Vet ni vem som kommer imorgon som jag ska vara med? Bästa Marie Ahlquist !!<333

Hon ska sova över hos mig till Torsdag! vi har inte varit med varandra på typ 2 veckor.

Så det ska bli jätte kul att få träffa den sötisen igen!! <33

Jag kommer nog blogga imorgon med. Kanske inte på dagen men... ja. Kanske på kvällen :P

Glöm inte att kommentera detta inlägg så hörs vi imorgon kväll eller något...

Hejdå :)
// Emelie




Comments
MAARIAWH

sv: vad bra att det funkar igen då! :) okej, men jag ska nog kolla på tv och ta det lungt! :) kram

2010-05-12 @ 18:03:21
hemsida/blogg: http://maariawh.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0