26/5 - 2010 - 14:04 berättar om helgen idag ist.

Hej hej bloggen. Anledningen till att jag varken lade in några bilder eller berättade om helgen igår, var för att jag vart så himla trött och då orkade jag absolut inte att blogga. Men nu tänkte jag berätta om helgen.

Fredag: Då var jag sjuk, men vart bättre sen vid 13-14 tiden ungefär. Ca kl.15:30 kom Anna Maria. Det första vi gjorde var att sita vid datorn, eller iallafall jag. För jag tränade på låtarna som vi ska ha till skolavslutningen. Sen efter det så gick vi till affären och köpte godiiiiis ((: efter det så gick vi hem och sen innan vi skulle gå ner till pizzerian så packade jag badkläder åt mig och Anna maria (vi hade bestämt att vi skulle äta pizza). Efter det så gick vi ner och köpte pizza, men bästa Anna Maria betalade pizzan. Gulligt av henne :) Vi bestämde att hon skulle få igen pengarna av min mamma. Efter att vi hade ätit pizza så gick vi upp till mig igen för att hämta badkläderna så att vi skulle kunna bada. Men när vi är i mitten på trapphuset så kommer mamma och säger att vi ska åka till Mikael. Men då sa jag att Anna Maria och jag skulle til tjärn och bada. Då gick mamma ner o sa det till Mikael. Då vart det bestämt att vi skulle åka till honom senare på kvällen. När Anna Marie och jag har tagit på oss bad kläderna och ska börja med att fånga fisk, eller iallafall jag, så kommer  helst plösligt två killar. Först såg vi inte vilka det var. Men sen så visade det sig att det var Marcin och Emil. Anna Maria, Marcin och Emil började att busa, en blanning av att busa och tjafsa. Typ lite svårt o förklara. Men men. Skitsamma. Sen började typ Marcin att kasta sand på Anna Maria. Och sen på mig. Haha, jag vart as sur :D men det var kul på ett sätt, faktiskt. Sen så började jag och Anna Maria att doppa oss. Jag doppade mig bara till början av magen. Anna Marie badade helt. Efter ett tag så gick vi hem. Justia, på vägen till tjärn så ringde mamma och frågade om vi ville ha en picnik och ta ut en filt och bada nästa dag. På lördagen dårå. Både jag och Anna Maria sa ja. Sen hämtade Mikael och mamma och Mikaels syster upp oss vid början av framnäs dagis. Jag o Anna Maria packade lite och sånt. På väg till Mikael så gick jag o Anna Maria in på en kiosk och köpte godis. Hos Mikael tänkte vi gå till bron men vi struntade i det. Klockan var lixom typ 00:30 på natten ;O Iaf så spelade vi kort ist. Efter det så tittade vi på film, Mamma mia, vart det! As bra!!!!!:D<3

Lördagen: Vi väntade så klart på att få gå på utflykt med en filt och bada. Vi väntade vid bron. Men det vart aldrig någon utflykt. Både Anna Maria och jag vart små ledsen. Men men. Sen när vi kom till Mikael igen så ville vi bada. Då sa mamma o mikael att vi kunde bada på ett ställe som låg ganska nära hästarna. Men när vi kom dit så sa Anna Maria att hon såg en skyllt som det stog ''ej obehöriga'' typ nåt sånt var det. När vi kom hem igen så såg vi på hulken, eller inte Anna Maria, men iaf jag. Vid 01-02 tiden somnade jag. Sen väckte Anna Maria mig på söndagen för att hon ville veta hur mycket klockan var. När jag kollade på klockan på mobilen så trodde jag inte mina ögon!!!:O 13:00 typ. Vi hade nämöigen bestämt att vi skulle på birsta på söndagen. Men det vart inte av heller. Sen på söndags eftermiddagen åkte vi hem. När vi hade kommit till mig så åt vi och jag kollade in en biblioteks bok. Sen gick jag o Anna Maria till video teket för att jag skulle köpa en bingolott. När vi kom hem så städade jag lite och Anna Maria kollade på mina kulor. Sen satte hon sig vid datorn en snabbis innan hon skulle åka hem. Hon skulle hem 19:00 så hon skulle gå 18:50. När klockan slagit 18:50 så sade jag hejdå till henne. Sem spelade jag bingolotto. Men ingen vinst.

Nu kommer det bilder från helgen.


Anna Maria :)


Vid bron. En gren under bron typ


jag och Anna Maria


Anna Maria. När vi satt vid bron


Naww!! :) den bilden knäppte jag strax innan Anna Maria skulle hem


Kommenteraa ((:

hejdå
// Emelie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0