17/11 - 2010 - 08:31 ang anonyma fula kommentarer

Anonym om 8/11 - 2010 - 19:05 ett till ivdo klipp - jag sjunger ;):
asså herregud !!!!
du kan inte äns engelska !!!???? :SSSS
du kan inte äns sjunga på engelska och sen gör du ett video asså omggggg man måste veta själv hur dåligt man är !!! när man är dålig då är man det man kan inte göra något åt saken !!! 
det var min ide !!! och sen du har en jätteeee ful röst du sjunger inte äns du bara låter som när man är full !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sluta skäm ut dig
Denna kommentar är inte godkänd.
Sånna där kommentarer godkänner jag inte så det är ingen idé att ni kommenterar sånna där fula saker. Och jag skämmer inte ut mig, det är bara ni som tror det

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0