24/10 - 2010 - 12:23 nya hårfärgen

Hej hej, alla blogg läsare !:)

Har suttit uppe vid datan hela morgonen, och läst jonnas blogg .
Måste plugga lite engelska sen också, inget engelska prov eller något, måste bara plugga lite.
Boken som jag ska jobba i, är ganska lätt. Hade S0 prov för ett tag sen också,
men då var jag sjuk, så jag kunde ej göra provet då, får se hur det blir med det.
Hade även fysik prov för ett tag sen, i krafter. Jag är jätte dålig på fysik,
jag fick ej godkänt, Så jag måste göra om provet för att få godkänt.
Imorgon är det skola också. Börjar 8.05och slutar 12.50 så det är en ganska skön dag imorn faktiskt.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Färgade ju håret igår. Blev bara lite som jag tänkt mig, men inte mycket. Blev inte så jätte nöjd,
men det duger

jag med min normala hårfärg :) innan jag färgade håret

hårfärgen

när jag höll på att färga, haha mina axlar ser cp ut ?:o

---------------------------------------------------------

här kommer lite bilder på då jag vart klar



denna bild är tagen idag :)


----------------------------------------------------------------------------

kanske visar en outfit sen också, men vi får se, börjar bli lite trött.
Lägger in mera sedan.

Hejdå
//flickaneeemeliie


Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0