29/10 - 2010 - 23:13 sent inlägg...

... jag vet. Men jag har sett på one tree hill från åtta tiden, tills nu.
__________________________________________________________________________________
Justdet, jag fick mina glasögon idag också, har på mig dom nu !:) fick dom idag. Fick 2 par :D bra va ? egentligen ser det förjävligt ut, men å andra sidan ser det ganska bra ut, haha aja :P Ni kan få en 1 års gammal bild på mig och mamma när jag hade glasögon, mina förra alltså, och var blond :P...
FAN OCKSÅ! Den gick inte att ladda upp... aja, har ingen annan bild heller. Får väl bli så här då... Nej, någon bild måste ni få. Ni kan få en höstbild, eftersom jag saknar det :)
:) har inte fört över bilderna från kameran, till datorn än, jag är ledsen!:/.....
men dom kommer imorgon... JAG LOVAR!
hejdå
//flickaneemeliie

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0