31/10 - 2010 - 17:42 dålig uppdatering.. iknow..

hejsan!
Jag vet att jag har uppdaterat dåligt både igår och idag, igår bloggade jag ingenting alls, och ingenting idag heller, förutom det här inlägget som jag gör nu idag, då. Men jag vaknade 9, nästan halv tio, fantiserade lite om one tree hill - nathan och haley till 13: 55 troja, haha jag äääälskaaaaar one tree hill :D Har mest bara sett på one tree hill idag på förmiddagen och eftermiddagen, men har suttit lite vid datorn, också :)
har faktiskt inte så mycket att skriva, för att jag inte har gjort något idag
______________________________________________________________
Mamma och jag kom nyss hem från grannen :P, iallafall :P
har fört över några bilder, ni kanske kan få EN ,
hittade ingen bra bild, så ni får denna :) hihi, saknar sommaren♥
hejdå
//flickaneemeliie
Ps. Glöm ej att delta i tävlingen som jag har, som pågår nu också:)
LÄNK TILL TÄVLINGS INLÄGGET:
http://flickaneemeliie.blogg.se/2010/october/2810-2010-2210-tavling.html

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0