internet tog slut igår

Hejsan alla läsare!
Jga beklagar verkligen för min dåliga uppdatering. Jag är jätteledsen för att jag har uppdaterat dåligt. Men jag ska berätta anledningarna. Den 26 som var i onsdags så orkade jag inte blogga när vi kom hem. Sen vart de bara inga fler inlägg den dagen, Och då på natten så tog internet slut. Så på Torsdagen den 27 så hade jag inget internet och mamma hade inga pengar så att hon kunde ladda heller. Så jag var tvungen att vänta tills idag. Men nu har jag iallafall internet.
Tänkte berätta lite om dagen igår. Vid 15-15:30 tiden så drog jag iväg till My. Där var även Sanna och då var jag med dom. Men först så drog jag iväg till affären och köpte dricka. När jag kom tillbaka så hade dem gått in så då gick jag in till dom och vi spelade fia med knuff, fast på en matta eller vad man säger. Väldigt kul faktiskt. Sen skulle sanna hem och äta och då satte sig My med datorn och jag frågade om jag fick gå in på något och det fick jag knappt.. endast på bdb.. wtf lixom? Fick typ sitta i 2 sekunder... Sen kom Amanda och sen sanna. Sen ringde även Kiana och då kom hon också. Så då vart vi fem stycken totalt. Alla satt inne på mys rum och pratade om roliga saker & skrattade. Fast jag skrattade inte. Men sen gick dem ut och jag skulle in & äta så jag gick in. Men då hade inte ens mamma gjort maten så då gick jag ut igen och kollade på när Kiana, Amanda, My & Sanna ''lekte'' smurf. Satt ute en liten stund men sen gick jag in och sen när jag kom ut igen så var dom borta. Orkar inte berätta allting men dom typ sprang ifrån mig två-tre gånger. Dem sa att dem ej skulle springa ifrån mig. Men sen viskar dem till varandra som vanligt när vi är påväg ner från skolgården och liktförbannat så springer dem iväg. Då börjar jag springa, men stannar och går som vanligt och säger ''jag visste det!'' sen kommer Marita med mopeden och vinkar. Jag vinkar såklart tillbaka. Man kan säga att hon typ var en räddare i nöden haha.. nejmen. Hon hjälpte endå mig på någotvis av att bara titta. Sen så gick jag fort till min port och stannade där och då kom Sanna, My, Amanda & Kiana och då sa jag argt ''varför ljög ni?'' och då vart de massa tjaffs. Sen så cyklade jag runt dem när dom var påväg hem och kollade bestämt på dem med en arg blick. Sen så satt jag ute ett tag & sen kom mamma ut och då sa jag till hon att hon skulle säga till dom och det gjorde hon efter en liten stund och då vart dom bannemej tyst. Sen så gick dom hem och jag stannade ute i någo/några timmar. Jag vet faktiskt inte om jag kan lita på My nu. Träffade Marita vid tjugo över tio ungefär. Var väldigt skönt att träffa hon för jag hade faktiskt saknat hon :) Var även skönt att få prata med hon. Vi träffades bara en liten stund sådär. Men de var iallafall något :)
Nu fick ni uppdatering med myyyyckeeeet text. Så nu uppdaterar inte jag på någon timme, haha :P




Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0