låtar som väcker minnen

Måns Zelmerlöw – Brother Oh Brother
En låt som jag lyssnade på ibland när jag pratade med Marie i mobilen, men brukade även sjunga till den då jag inte lyssnade på den. Älskar låten fortf lite grann, men inte så mycket.
The Cast Of 'High School Musical' – Breaking Free
en låt som jag brukade sjunga till förut.. även en låt som Agnes & Alex hade på talangjakten typ i femman..
DJ Mangoo Feat Deadline – Fanta & Rosé
En låt som jag brukade sjunga till förut, som jag fortfarande gör, men inte lika mycket. Har inte varit inne så mycket på spotify. Men loggade in nu och hittade massa gamla låtar som väcker minnen :D Inrpirerades av isabelle
Erik Grönwall – Higher
ännu en låt som jag brukade sjunga mycket till förut och gör det lite fortfarande.
Norlie & KKV – Can I Be The One
en låt som jag tycker är sjukt bra. Inspirerades faktiskt av Chaim
Manian – Welcome To The Club - DJ Gollum Radio Edit
en låt som jag sjung till mycket förut, men som jag fortfarande älskar och kommer fortsätta sjunga till ! Älskar verkligen låten
Det finns många fler låtar, men dom där låtarna är dom bästa av alla!
Sen har vi även This is me med Camp rock (tror jag) som jag och Marita skulle sjunga, samtidigt som vi skulle video filma när vi sjöng. Det gick ganska failat. Men låten väcker det minnet med henne :DD Älskar dig Marita ♥

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0