snålt med kommentarer

Jag har desvärre ingenting att blogga om, har typ bloggtorka. Men tänkte ägna lite tid åt mina älskade läsare och göra ett litet ''posha på'' (eller vad man säger) ett inlägg till dom.
Asså jag har läsare, statistiken höjdes grymt mycket igår. Men grejen är att jag får nästan inga kommentarer (?!) Jag älskar er mina läsare!! Men ni måste börja kommentera mina inlägg. Jag älskar kommentarer. Och jag vet att ni läser min blogg, så jag skulle verkligen uppskatta om ni slänge in en eller två kommentarer. Men skriv namn, var ej anonym. Godkänner tyvärr inte anonyma kommentarer :)

Comments
jenny

tack ! :)

2011-08-08 @ 17:20:48
hemsida/blogg: http://jennyvuu.blogg.se/
madde

Du får också kommentera bloggar, det är så du får bloggläsare, du kanske gör det, men ett tips :D

2011-08-08 @ 17:39:08
hemsida/blogg: http://swan.webblogg.se/
sofia

Gö massa videoinlägg :D!

2011-08-09 @ 00:07:27




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0