Bästavän♥

Träffade min bästa vän marita för en stund sen. Kände mig sjukt lättad när jag fick träffa hon! Hade saknat hon som en jävla dåre. Ibland har jag tillochmed varit nära på att börja och gråta. Kramade om henne som en dåre när jag fick träffa henne. Med hon skrattar man alltid♥ Äskar hon mest.
Ska träffa hon en liten stund senare, då vi ska vara hos mig.
Men aa, nog om det.
Jag sitter just nu vid datorn och äter lite mat. Jag spiller inte, hehe. Ganska god mat faktiskt. Dricker lite passions soda till. Sitter även och lyssnar på musik, är inne på bdb och facebook.
Chattade även med min farbror roine förut på facebook.
Ganska roligt faktiskt. Han har skaffat dator och köpt ett trådlöst tangentbord med mus nu. Det är bra :)
men aa, det var typ allt från mig :)
såhär ser jag ut idag
smink: mascara och foundation

Comments
eileme

Man ser nt så bra hur du ser ut på det fotot:P



har hon vart borta ?..fast det har nt jag med att göra srry

2011-01-29 @ 22:33:45
hemsida/blogg: http://enessa.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0