Älskade läsare..

Hej & förlåt för mitt urdåliga bloggande nu den senaste tiden. Men anledningen är att jag har inte orkat med att blogga. Och igår sov jag från 15 på dagen tills 23 på kvällen och vid 24 satte jag mig lite vid datorn men sen skulle jag baka chokladbollar och sen när jag skulle in på datorn igen så hade mitt internet gått ut. Just nu sitter jag vid datorn nere hos grannen.
Imorgon är det 3 år sedan pappa dog också...
Troligtvis får jag internet imorgon eller på Fredag. Men jag hoppas att jag får internet imorgon, för er skull... vill verkligen blogga. Men har inte haft orken bara... vi hörs imorgon eller på fredag, om jag inte bloggar mer från grannen.. men det tror jag faktiskt inte. Annars hör jag av mig imorgon eller på fredag!
Puss.. ♥

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0