bilder sen igår kväll

eheheh drack cider med alkohol igår kväll. Var skitgott. Men kan inte halsa i mig för då smakar det skitäckligt :o drack även en flaska med cider utan alkohol i. Pratade även med Kim en stund på kvällen, fast jag var ute då jag pratade med henne. Snackade om lite grejer som hade hänt och så.
Tänkte lägga upp lite bilder ifrån igår kväll nu. Men bildkvalitén suger så ni vet - mobilbilder :/
hmm... 3 bilder.. det är alla jag knäppte. Men det är ju alltid någonting ändå, eller hur? :)
kommer nog ta många bilder imorgon med min kamera, och inte med mobilen,
som läggs ut på bloggen. Inte så säkert, men vi får hoppas på det.
Beror ju alldeles på vad jag hittar på också :P

Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0