hhahha random gästbloggning. ;)

tjaoooooooo, emma är här igen ni vet. hon med bästaaaaa bloggen ;);););););)
den kan ni hitta lalalalalal här.  fast ne. HÄr. men åååååh, jag har inget å skriva.
idag var jag å såg på orup med mina kära vänninor vickkiieeh å fäänniii  ! jaow. det var najs. typ. vi kan låssas.
MEN JAG HAR INGET Å SKRIVA. men jag är så snäll så jag uppdaterar ändå här på emelies blogg!!!!!!
jag vet! EVELINA!? TJA 8D okej .. det där var random. hoppas hon läser :( hm, ............. jag ska snart till stockholm shalalalla!!!!!!! :D *lyckliG* vi ska på grönan ;H vad jag gör nu? hm, jag spelar spel på spela.se bara för att mitt liv är så underbart å jag är fukking hungrig :( stackars söta jag. vad borde jag göra nu? ÄTA. men jag orkar inte gå ner. känns jobbigt erkänn ? :(:(:(:(:(( jag blir lessen i ögat om ingen håller med! asså nu är jag sådär random som jag inte brukar va på min blogg men då får man inte läsare :D å emelie sa aldirg att jag skulle va normal så jag ba babblar på som vanligt. <3 det är jag bäst på !!!!!!! fan va mkt jag har skrivit ? ja, fast nä,. men som sagt jag heter emma å är 13 å 1 halvt!!!!! hihi jag längtar till november <3 (bara coola fyller år sent ..... ja fast ne) men vad ska jag skriva? jag kan hälsa mer till eve. HEJ EVELINA, HOPPAS DU HAR ETT TREVLIGT LIV FÖR DET HAR INTE JAG, JAG ÄR FUKKING HUNGRIG !!!!!!!!!!!!!!!. JAG ÄLSKAR DIG ÄLSKLING. / DIN EMMA. a , random som sagt. men hon kan inte missa den stora tjocka texten iaf eehhehe (6)
osså vill jag hälsa till robert pattinson som jag är kär i <3<3<3 men jag tror inte han läser emelies blogg tyvärr eftersom den är på svenska. fast ne orlando bloom. ROBERT PATTINSON Å ORLANDO BLOOM. killarna i mitt liv <3<33<<3 undra om jag kan fixa en poster på orlando blooM? han är mkt hetare än robert ju :( nu blev jag lessen i ögat för jag kom på en sak ! o.o JAG KAN JU INTE SKRIVA RANDOM HÄR ? ni måste ju klicka in på min blogg :( eh det gör ni ändå, kom igen, jag litar på er. <33333333333333333333333333333333333  honey <333<3<3 hahahah fast ne. men ni kan ju kolla om ni har lust eller hur? ;) idag fick jag 2 linnen å 1 tröja av mamma, det var awesome å imorgon måste jag packa för jag ska bort å fiska. underbart va? ja, fast ne.  jag hatar å fiska om man inte får meta små minisöta abborar. <3<3 regnbågar är fett coola. nu ska jag sluta skriva.
SHALALALA MIN BLOGG.
vet att ni älskar mig. hejrå / emmatjernberg.

Comments
daniella

SV; okej, min dag har vart grym! :)

2011-07-08 @ 10:07:09
hemsida/blogg: http://daniellacamilla.blogg.se/
Evelina:DD:D:D:D:D

HAHAHAHAHAHAH asså emma.. :D



HEJ EMMA! MITT LIV SUGER.. FETT TÖRSTIG! ;o hihihi.. JAG ÄLSKAR DEJ OKCSÅÅÅÅ ÄLSKLING :* / din ävälinaaaaaaa <3333333

2011-07-09 @ 01:37:04
hemsida/blogg: http://evelinaviklund.bloggplatsen.se




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0