Andreas & Marita, 6 månader(ett halvår)

Nu är det så här att min allrabästavän Marita & hennes pojkvän Andreas har faktiskt varit tillsammans i 6 månader, ett halvår idag. Så jag tänkte säga grattis till dem genom att skriva ett inlägg på min blogg. Fast jag sa grattis till Marita då jag stog ute med hon & Lena förut också :P Sen sa jag grattis på facebook 2 gånger, hahah! Men iallafall! Grattis till er! Jag hoppas verkligen (för din skull, Marita) att eran kärlek varar föralltid, att ni två varar för alltid. För att ni är sjukt söta tillsammans. Det är ni verkligen, och ni passar väldigt bra ihop också!
Grattis!



Comments
PernillaOhlsson

SV; tack! :)

2011-06-09 @ 12:08:28
hemsida/blogg: http://perniillaohlsson.blogg.se/




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0