det spöregnar:c

Hej!

kom in för en stund sen, efter att ha varit ute i spöregn.. mysigt♥
Lyssnade mest på musik på mobilen och smsade när jag var ute, sen kom Sanna & My. Så då cyklade jag med dem en sväng. Sen skulle dem hem till My och då ville dem att jag skulle hänga med hem till My för dom skulle spela nå spel, men jag pallade inte + att jag inte ville va ute i spöregn genom att jag har min mobil med mig ut oxå, så jag drog hem.

V
id 20:00 så var det Lotta på Liseberg, men ikväll vare inge bra faktiskt. Får hoppas att det är bättre nästa gång! Men på lördag så äre sommarkrysset. Får hoppas att det är bra iallafall. Eric ska ju vara med då oxå!
Pratade även med Emelie medans lotta på liseberg gick på tvn. Vi pratade inte om så jätte mycket. Men det var roligt att prata med henne. Hon sover troligen hos mig på onsdag :D

L
ade även in 2 låtar på min mobil innan jag gick ut. Men det tog en jävla tid för dem att ladda klart. Fick vänta i typ 20 min, dryyygt.
Men nu har jag faktiskt ingenting mer att säga, så vi hörs imorgon!



Comments




Ditt namn:
spara uppgifter?

din mailadress: (bara jag som ser)

Blogg/hemsida?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0